Гарантія та повернення
На весь товар надається гарантія виробника. Термін гарантії на конкретний виріб уточнюйте у консультанта.
Приватний клієнт - фізична особа, яка купує товар для особистих потреб, а не пов'язаних з Підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника, відповідно до ст.9. Закону України «Про захист прав споживача» має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів з дати його отримання.
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
- Чи не використовувався;
- Збереження товарний вигляд, упаковка, ярлики;
- Збереження розрахунковий документ (видаткову накладну).
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ
Повернення товару:
- Зв'язатися з персональним менеджером;
- Надавати пріоритет документ, що засвідчує особу;
- Надавати пріоритет товар і видаткову накладну;
- Грошові кошти підлягають поверненню в Найкоротший термін, але не більше 7 днів з моменту надання споживачем товару і перерахованих документів.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:
Повернення запчастини з браком, Який виявлено в період експлуатації, здійснюється за дотримання наступних умов:
- Наявність у покупця документа в покупці товару;
- Акт виконаних робіт від СТО по установці повертається запчастини;
- Висновок СТО (рекламаційний акт) з докладним описом дефек.